Sosiale mediekanaler engasjerer millioner av nordmenn hver dag. Derfor er en god sosial mediestrategi og godt innhold viktig. Få hjelp av Ferskvanns digitale rådgivere og innholdsteam, for å skape kommunikasjon som treffer og engasjerer.
Styrk merkevaren og kundelojaliteten med god kundeservice, ærlighet og veiledning i sosiale medier. Del nyttig informasjon innen ditt fagfelt eller om dine tjenester. Gi følgerne et innblikk i din bedriftskultur og la dem lære å kjenne dine ansatte. Vis frem hvem dere er og vær personlig.
Ved annonsering i sosiale medier kan du målrette annonsene mot spesifikke yrker, interesser, lokasjoner, alder og kjønn. Du kan annonsere mot besøkende av nettsiden din, følgerne dine i tillegg til å skape speilpublikum av disse målgruppene.
Eller hvorfor ikke rette deg mot en bred publikum og la algoritmene velge den mest effektive målgruppen, basert på målene du har satt for kampanjene? Det er mange muligheter!
Før du begynner å lage innhold for sosiale medier trenger du en strategi. Det er viktig å sette mål, definere hvem målgruppen er og hvilke kanaler som er aktuelle å være aktive i. Vi hjelper deg med dette. I strategien vurderer vi også hvilken type innhold som passer målgruppen og som trengs for at du skal oppnå dine mål.
For å lykkes i sosiale mediekanaler er det ikke nok å eksistere – du må være aktiv. Men ikke stress! Vi blir gjerne din social media manager. Vi lager en sosial innholdsplan og produserer engasjerende innhold tilpasset din målgruppe.
Vårt innholdsteam bidrar med konseptutvikling, film, animasjon, lyd, grafisk design og tekst. Len deg tilbake og følg med på resultatene.
Personas er fiktive karakterer som lages basert på innsikt om de forskjellige kundetypene du har og ønsker å nå. De gjør det lettere å planlegge innhold som er relevant for målgruppen.
Ved å lage innhold for alle deler av kundereisen kan du lettere oppnå de målene du har for nettsiden din.
Vi tilpasser prosjektet etter ditt selskaps behov, ressurser og budsjett. I det første rådgivningsmøtet lager vi oss en oppfatning av bedriften, målgrupper og behov. Deretter skreddersyr vi et tilbud tilpasset dere. Prisen for hjelp med sosiale medier vil derfor variere.