Vi tilpasser prosjektet etter ditt selskaps behov, ressurser og budsjett. I det første rådgivningsmøtet lager vi oss en oppfatning av bedriften, målgrupper og behov. Deretter skreddersyr vi et tilbud tilpasset dere. Prisen for hjelp med sosiale medier vil derfor variere.
Før du begynner å lage innhold for sosiale medier trenger du en strategi. Det er viktig å sette mål, definere hvem målgruppen er og hvilke kanaler som er aktuelle å være aktive i. Vi hjelper deg med dette. I strategien vurderer vi også hvilken type innhold som passer målgruppen og som trengs for at du skal oppnå dine mål.
For å lykkes i sosiale medier er det ikke nok å eksistere – du må være aktiv. Dette er tidskrevende, og for mange vanskelig. Derfor kan det være lurt å få hjelp med sosiale medier fra et byrå.
Ferskvann Reklamebyrå er et prisvinnende fullservicebyrå på Hamar. Få en av våre digitale rådgivere og konsulenter som social media manager og la innholdsteamet produsere for deg.
Vår digitale rådgivere hjelper deg med strategi, plan og annonsering, mens innholdsteamet bidrar med konseptutvikling, film, animasjon, lyd, grafisk design og tekst. Len deg tilbake og følg med på resultatene!
Ved å annonsere i sosiale medier kan du nå ut til mange flere enn bare dine følgere. Det øker merkekjennskapen, samtidig som du kan drive trafikk til nettsiden og øke konverteringer.
Sosiale medieplattformer sitter på mye data, som gjør at du via annonsering enklere kan nå relevant publikum. I Meta Business Suite (Facebook og Instagram) kan du f.eks. målrette kommunikasjon mot personer med spesifikke yrker, livssituasjoner, utdannelser, interesser, lokasjoner, alder og kjønn.
Du kan annonsere mot besøkende av nettsiden din, følgerne dine, i tillegg til å skape speilpublikum av disse målgruppene. Eller hvorfor ikke rette deg mot et bredt publikum og la algoritmene velge den mest effektive målgruppen, basert på målene du har satt for kampanjene?
Personas er fiktive karakterer som lages basert på innsikt om de forskjellige kundetypene du har og ønsker å nå. De gjør det lettere å planlegge innhold som er relevant for målgruppen.
Ved å lage innhold for alle deler av kundereisen kan du lettere oppnå de målene du har for nettsiden din.
Styrk merkevaren og kundelojaliteten med god kundeservice, ærlighet og veiledning i sosiale medier. Del nyttig informasjon innen ditt fagfelt eller om dine tjenester. Gi følgerne et innblikk i din bedriftskultur og la dem lære å kjenne dine ansatte. Vis frem hvem dere er og vær personlig.