Aktuelt

Her deler vi faglig innhold, tips og triks og artikler relatert til reklame og design.
featured img

Fem vanlige feil bedrifter gjør på sosiale medier

Her er fem vanlige feil bedrifter gjør, og hvordan du enkelt kan snu skuta for å oppnå bedre resultater og engasjement.

Aktuelle saker

featured img

Fem designfeil små bedrifter gjør på sosiale medier

Godt design handler ikke bare om å se bra ut – det handler om å være tydelig, gjenkjennbar og skape tillit hos målgruppen din.
featured img

Virkemidler i film: Tips til å skape engasjement med video

Det er ikke bare søkemotorer og algoritmer som prioriterer video, folk flest foretrekker film. Film skaper rett og slett engasjement. Men i flommen av video som lages og konsumeres hver eneste dag – hvordan skal din film skille seg ut?
featured img

Fra støy til engasjement – inbound marketing i praksis 

Inbound marketing er en digital markedsføringsstrategi som går ut på å tiltrekke og engasjere kunder med nyttig og godt innhold - som svarer på kundenes behov. Med inbound marketing øker du synligheten til merkevaren din, du får kundene til å oppsøke deg, og du bygger langvarige relasjoner.
featured img

Lag en innholdsstrategi for hele kundereisen

Kundene dine befinner seg på ulike stadier i kundereisen, derfor må du sette opp en kommunikasjonsplan med innhold som resonnerer med din målgruppe på hvert trinn i deres reise. Her får du gode tips til hvordan du lager en innholdsstrategi for hele kundereisen.
featured img

Fargers betydning i fargepsykologi: Hvor viktig er farger egentlig?

Fargers betydning og fargepsykologi strekker seg langt, langt tilbake i tid. Helt fra oldtiden hvor farger ble brukt til å formidle status og makt til dagens digitale æra hvor de påvirker forbrukeratferd på nettet.
featured img

Hva er Google Consent Mode v2 og hvorfor du må oppdatere innen mars 2024

Skal du fortsette med Google Ads og Analytics i 2024? Da må du sørge for å få på plass Google Consent Mode v2! Uten Consent Mode v2 vil du miste muligheten for funksjoner knyttet til målinger, remarketing og personlig tilpasning av annonser etter mars 2024.
Last inn flere artikler