CRM- og kundestrategier

Vi bistår virksomheten din med å utvikle vinnende CRM- og kundestrategier.
img

En god kundestrategi skal

  • etablere et tydelig verdiforslag
  • gi deg mer lojale kunder
  • skape mer verdifulle kunder
  • knytte nye relasjoner
  • identifisere lønnsomme kundesegmenter

Et kart over dine kunderelasjoner

Customer Relationship Management (CRM) er et veikart for hvordan dine kunderelasjoner skal bidra til virksomhetens resultat.

En kundestrategi skal være forankret i en definert kundereise, basert på tydelige mål og en klar visjon om hva slags kundeopplevelser du ønsker å gi og hvordan du ønsker å skape lojale kunder.

Vi hjelper deg hele veien

Ferskvann kan bistå din virksomhet fra A til Å – fra strategi til gjennomføring. Vi utarbeider overgripende kundestrategier, kundeanalyser og databasestrategier. Samtidig sikrer vi at de er basert på ditt ambisjonsnivå, og at de praktisk lar seg gjennomføre og operasjonalisere innenfor fornuftige rammer.

Kontakt oss for å høre mer om vår metodikk, prosess og vårt innsiktsarbeid. Vi baserer våre tjenester på et moderne tankesett og smidig metodeverk for rådgivning, utvikling og implementering.