Du ønsker at ditt firma skal assosieres med det dere faktisk driver med og det dere står for. Se for deg at partiet Høyre bytter fra blå til rød profilfarge eller at Miljøpartiet De Grønne har en fossildrevet SUV i sin logo. Utenkelig, ikke sant?
Det som kan virke som et positivt symbol for den ene, kan bety det helt motsatte for den andre, og betydningen kan snus på hodet.
Kjernen i alt vi driver med handler om kommunikasjon. For å kunne kommunisere riktig med dine målgrupper, trenger vi å bli kjent med firmaets identitet – hvilke verdier og visjoner dere har. Derfor arrangerer vi ofte kunde-workshops, skaffer innsikt, utvikler idéer og presenter de beste løsningene. Når konseptet og strategien er landet starter vi på selve produksjonen og uttaket. Vårt mål er å finne kjernen i deres identitet og lande en visuell profil som dere vil leve med og sette pris på i mange, mange år.
Utvikling av en visuell identitet er unik og vi trenger informasjon fra deg for å sette en pris. Det er ikke nødvendigvis store budsjetter som er svaret på dine utfordringer (selv om det noen ganger er nettopp dét), men det koker alltid ned til: Den Gode Idéen.