Butikkprofilering

Et solid og gjennomtenkt konsept sikrer at målgruppene nås, budskapet blir forstått og merkevarer vokser.

ALL TEKSTEN PÅ DENNE SIDEN ER KOPI!! MÅ SLETTES

Gjennomarbeidede konsepter

… varer lengre og når flere

… øker salget og sørger for at  budskap blir forstått

… kvalitetssikrer prosjektet

… bør forankres dypt i organisasjonen/bedriften

Er det ikke bare å “kaste ball”?

Vi jobber etter faste metoder når vi utvikler konsepter. Alltid. Enten det er små eller store prosjekter. Ferskvann har tett samarbeid med innsikt- og analysebyråer og sammen med deg og din innsikt i egen målgruppe kan vi grave dypt og finne gullet.

Hva er metoden for idè- og konseptutvikling?

På de små prosjektene får vi en brief – en utfordring fra kunden, gjør vår research, kommer opp med mange potensielle idéer og presenterer de to-tre beste for kunden.

Når det er store prosjekter kan vi arrangere workshops med kunden, skaffe innsikt fra eksterne analysebyråer, utvikle mange idéer og presentere de to-tre beste for kunden. Vi tar gjerne flere runder og utvikler videre frem til den aller beste idéen står igjen. Og ja … det er gule lapper involvert.

Verden består av idéer

Nesten alt har en gang vært en idé. Noen kan virke sprø i utgangspunktet, men har vokst seg til å bli verdensomspennende fenomener og produkter vi alle tar for gitt. Når Ferskvann går løs på et nytt prosjekt prøver vi alltid å maksimere potensialet i prosjektet, finner en retning å gå for og holder oss der.

Pris for idé- og konseptutvikling

All idè- og konseptutvikling er unik og vi trenger informasjon fra deg for å sette en pris.

Det er ikke nødvendigvis store budsjetter som er svaret på dine utfordringer (selv om det noen ganger er nettopp dét), men det koker alltid ned til: Den Gode Idéen.