For andre året på rad sponser Wasa Sandwich den populære Stolpejakten i Norge. De sunne verdiene tilknyttet produktet passer også godt sammen med verdiene Stolpejakten står for.
Hovedmålgruppen for kampanjen er barnefamilier og voksne med barn. Wasa ønsker en enda bedre utnyttelse og synliggjøring av sponsoratet, samtidig som de ønsket å knytte markedsføringen til nyheten Wasa Sandwich Pesto.
Vi utarbeidet en nasjonal digitalkampanje med hovedvekt på eksponering i sosiale medier og på TV.
Hovedmålgruppen for kampanjen er barnefamilier og voksne med barn, som benytter seg av Stolpejakten eller generelt går på tur. Vi ønsket å formidle at Wasa Sandwich er din perfekte turkamerat, smakfull og god å ha når du skal nyte pausen.
På Facebook og Instagram utviklet vi ulike visuelle kreativer, med tema tilpasset kortere nærturer og dagsturer på fjellet. Det er benyttet musikk for å skape og forsterke stemningen. Det ble valgt ut aktuelle TV-programmer hvor vi laget sponsorvignetter i tråd med kampanjen forøvrig.
Det ble dessuten utarbeidet en landingsside, hvor du kan lese mer om Stolpejakten og se hele Wasa Sandwich sortimentet.