Gjennomarbeidede konsepter
… varer lengre og når flere
… øker salget og sørger for at budskap blir forstått
… kvalitetssikrer prosjektet
… bør forankres dypt i organisasjonen/bedriften
Vi jobber etter faste metoder når vi utvikler konsepter. Alltid. Enten det er små eller store prosjekter. Ferskvann har tett samarbeid med innsikt- og analysebyråer og sammen med deg og din innsikt i egen målgruppe kan vi grave dypt og finne gullet.
På de små prosjektene får vi en brief – en utfordring fra kunden, gjør vår research, kommer opp med mange potensielle idéer og presenterer de to-tre beste for kunden.
Når det er store prosjekter kan vi arrangere workshops med kunden, skaffe innsikt fra eksterne analysebyråer, utvikle mange idéer og presentere de to-tre beste for kunden. Vi tar gjerne flere runder og utvikler videre frem til den aller beste idéen står igjen. Og ja … det er gule lapper involvert.
Nesten alt har en gang vært en idé. Noen kan virke sprø i utgangspunktet, men har vokst seg til å bli verdensomspennende fenomener og produkter vi alle tar for gitt. Når Ferskvann går løs på et nytt prosjekt prøver vi alltid å maksimere potensialet i prosjektet, finner en retning å gå for og holder oss der.
All idè- og konseptutvikling er unik og vi trenger informasjon fra deg for å sette en pris.
Det er ikke nødvendigvis store budsjetter som er svaret på dine utfordringer (selv om det noen ganger er nettopp dét), men det koker alltid ned til: Den Gode Idéen.