Ferskvann har hatt gleden av å være med på byggingen av et nytt globalt merkevarehus.


BRAV forvalter merkevarene Swix, Toko, Lundhags, Ulvang, Helsport, Hard Rocx, Original teamwear og skisporet.no.

De eier selskaper i Norge, Sverige, Finland, Litauen, Tyskland, Sveits, Japan og USA. Produktene distribueres i over 30 land og totalt omsatte gruppen for over en milliard kroner i 2017. Med så mange merkevarer og kulturer var tiden overmoden for å bygge et nytt globalt merkevarehus.

Det var viktig for ledergruppen å dyrke teamfølelse slik at man kan nyttegjøre seg av synergier på tvers av merkevarene. Derfor ble alle ansatte verden over involvert i prosessen gjennom en digital plattform. Innspillene ble brukt som fundament til verdiplattform og navn.

Den digitale plattformen «Join The Pack»

"Alle de over 300 ansatte globalt har vært involvert. Vi fikk inn over 100 forslag til navn, og endte på Brav"

Tomas Holmestad, administrerende direktør i Brav.

Nye nettsider «brav.com»

Ferskvann har vært engasjert i dette prosjektet fra start til mål, med blant annet tilrettelegging for digital involvering og utvikling av verdiplattform og merkevarestruktur. Med utgangspunkt i dette har vi bistått i navneprosessen og designet endelig logo, profil og nettsider.